Subject: Tehniliste tingimuste päring Rõuge alevik
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 16:00:18 +0200

Tere!

Rõuge alevikus on plaanis vee- ja kanalisatsioonitorustike projekteerimise
ning ehitustööd, millega seoses
sooviks tehnilisi tingimusi Rõuge alevikus paiknevate teelõikude kohta:

1.

	Rõuge haigla tee 25203 km 0.043 kuni km 0.317 (see lõik plaanis
lahtise kaevega)

2.

	Rõuge rahvamaja tee 25157 km 0.69 km kuni km 0.825 (kolm ristumist
sundpuurimisega ja lahtise kaevega teekaitsevööndis)

3.

	Käätso-Rõuge-Luutsniku tee 25195 km 8.69 (ristumine
sundpuurimisega ja lahtise kaevega km 8.519 kuni 8.668)

Lugupidamisega!

Aigren OÜ, projektijuht

Martin Zernand

5540110

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.